Mnoho mužů není spokojeno se sexuálním životem a hledají...

04.04.2017

Mnoho mužů není spokojeno se sexuálním životem a hledají... Ať už mají dlouhodobý vztah, či nemají žádný..., muži, to mají prostě se sexualitou a jejím vybitím a potřebami JINAK, než ženy.

A tak hledají ...

... hledají, co s tím, jak zužitkovat tuto energii, která se dere z jejich těl a potřebuje ven z místa, které je ohromným zdrojem síly, tvořivosti, energie. To místo je tam dole, kde je, dá se říci, náš střed.

Hledají všemožně ... častým únikem je sport, fyzická práce a nebo, prostě sexuální služby...

Nikdo, když jsme vyrůstali, nám neřekl možnosti využití této potence.

Za dobu své osmileté praxe jsem měla stovky klientů... muži jsou prostě lovci, prapředkové nechali hluboký genetický otisk.

Klasické služby "společnic" jim často nevyhovují, stejně tak erotická masáž - obojí má společného jmenovatele - neosobní přístup.

Něco jako "šup šup a další prosím....".

Co takhle tantrická masáž?

Příslib něčeho nepoznaného, tolik se o ní mluví, píše....

Ou - a co popisy na mnoha webech, jež tuto lákavou masáž nabízí? Super, vypadá to jako erotická masáž, jen to působí jinak - lidštěji a prostředí bývají vymazlená. Často krásné masérky velmi podobné společnicím.. intimní masáž - JO!

A co si pod ní představit? No, prostě to, co chci a když ne, nějak to zkoulím s tou ženou, aby TO bylo TO, co chci... to, co CHCI já.

A rázem se z některých tantrických masérek stávají erotické... Nastává mezi zájemci zmatek, jaký je vlastně rozdíl mezi tantrou a erotikou, vždyť ta žena udělá, co chci já, takže prostě je to erotická masáž... Některé to udělají jen tak, jiné za příplatek... za větší příplatek lze mnohdy mít i sex s masérkou.

Roky mě tento fakt vytáčel, cítila jsem bezmoc z nepochopení. Ne tolik klientů, ale žen (i mužů), jež tantra masáž předávají.

Měla jsem tendenci to napravovat - obecně, než mi došlo, že je to jen a jen o mně. Že v každém oboru jsou ti, kdo dělají svou práci pro obohacení lidí a následně příjde odměna a pak ti, jež dělají práci především, pro obohacení sebe a neudržují postupy, pravidla a celkový obsah, tudíž i konečný výsledek... a křiví tím povědomí o PROŽITKU z tantrické masáže. Občas pochybuji i o tom, jestli vůbec takzvané masérky a maséři to správné povědomí mají sami...

Kdo se v tom má ale vyznat? Kde najít správně provedenou tantrickou masáž? Je nutno, v přehršli nabídek trochu pátrat... Internet je plný všemožných informací a také hledáme ty, které s námi souzní.

Možná se nebát vzít telefon a pobavit se s hlasem na druhém konci a trochu víc pokládat otázky a z odpovědí vyselektovat odbornost a profesionalitu člověka, jež masáž vykoná.

Mám radost, když mi klient řekne po masáži, že se potkal se svým vlastním zdrojem energie, že toto hledal, že toto zatím nikde nedostal, že jsem kultivovaná, že mám citlivý dotek, že vím, o čem mluvím, že opravdu dostane, co říkám, že ukáži a provedu prožitkem, který je víc, než vzrušení a vyvrcholení. To, že i muži ukápne slza, jak se uvolní emoce, či vděk za to, co se děje s jeho pocity, které bývají mnohdy nové, byť je muž či žena středního věku.

To je hlavní, co mne na mé práci baví a směruje.

Potom není v této profesi důležitý věk masérky, proporce těla, tvář modelky, ale jakési vyzařování, které klienta, jež hledá více, než povrchnost, přitáhne a on zavolá a přijde.

Hodně štěstí ve výběru pro svůj prožitek a posun v sexuálním životě.

S láskou Olga

© 2012 - 2020 Magický dotek. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky